reklama

Prečo opustiť zónu komfortu a čo to vlastnej je ?

Zóna komfortu predstavuje zaužívané a pravidelné veci. Veci ktoré robíme pravidelne a stále rovnakým postupom, cestou. Prečo to meniť ? Čo mi to prinesie ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po prvý krát som mal možnosť vystúpiť na stretnutí Slovenských Toastmasters. Je to stretnutie ľudí ktorý si trénujú rečnícke a vodcovské zručnosti. Konalo sa 100.stretnutie a ja som mal príspevok "Myšlienka dňa". Každé stretnutie má presne vymedzený čas a priebeh čo sa v akom čase robí a kto má aké vystúpenie. Práve toto stretnutie však bolo iné - otočené naopak. Začínalo sa od konca kde celkový hodnotiteľ úplne na začiatku hodnotil ľudí ktorý ešte len mali rozprávať. Ja som mal však Myšlienku dňa ktorá pri tomto stretnutí bola úplne na konci - chcel som ju spojiť práve z námetom - HORE NOHAMI. Moderátormi boli skúsení rečníci Janka a František.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja myšlienka dňa pre 100.stretnutie SLOVENSKÝ TOASTMASTERS:

Prečo je dnešný toastmasters naopak – hore nohami ? Včera som hovoril s Jankou a pýtal som sa jej prečo je naopak – odpoveď som nedostal. Z toho že je to naopak som pred stretnutím pociťoval nadšenie, vzrušenie a obrovskú energiu, nesmierne som sa na stretnutie tešil ale stále som nevedel prečo.

Potom to prišlo – AK CHCEM DOSIAHNUŤ VÝNIMOČNÉ VECI, ROBÍM VÝNIMOČNÉ VECI.

Janka a František nám ukázali ako vystúpiť zo zóny komfortu. Zóna komfortu predstavuje zaužívané a pravidelné veci. Veci ktoré robíme pravidelne a stále rovnakým postupom, cestou. V zóne komfortu sa cítime dobre a pohodlne. Veľa ľudí zónu komfortu opúšťa veľmi ťažko a cíti sa pritom nepríjemne. Janka a František nám ukázali ako otočiť hore nohami niečo zaužívané.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

AK CHCEM DOSIAHNUŤ JEDINEČNÉ VECI, ROBÍM JEDINEČNÉ VECI.

Začni si čistiť zuby ľavou rukou ak si pravák alebo naopak, choď inou cestou do práce ako si chodil doteraz, zmeň zaužívané činnosti a rob ich ináč.

Kanceláriu mám na 3 poschodí a cestu výťahom som vymenil za chôdzu po schodoch. Keď som raz kráčal po schodoch tak si vravím „ škoda, že nemám kanceláriu vyššie, celkom by mi to aj prospelo. A potom si vravím no a prečo nejdeš na 3.poschodie pešo cez 4.poschodie, piate, šieste.“ A presne to som aj spravil, išiel som pešo na 3. poschodie cez 4.poschodie. A každý deň si pridávam vždy jedno poschodie naviac. Keď dôjdem až na 12.poschodie je tu množstvo kombinácií jednotlivých poschodí ako sa dá vždy ináč prísť na moje 3.poschodie. No to je celkom zábavné ALE

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo mám opustiť svoj komfort? Cítim sa v ňom pohodlne ! Čo sa deje v tvojom mozgu ? V tvojej hlave ? Prečo to mám spraviť ?

Ja to jedinečná a jednoduchá cesta ako ukázať tvojmu mozgu , že sa zaužívané veci dajú robiť ináč, naopak. Ukazuješ tvojmu mozgu že sa veci dajú dosiahnuť – čistiť si zuby ľavou rukou a to si si doteraz myslel že sa to nedá. Zrazu tvoj mozog nevidí prekážky pri dosahovaní tvojich cieľov alebo tvojho najtajnejšieho sna. Zrazu je reálne mať pred domom vysnívanú X6 či 800.000,- Euro na účte.


Rozšíri sa tvoj obzor, rozhľad. Začneš na svojich cestách stretávať nových ľudí. Objavuješ nové okolie, vnímaš detaily ktoré si si doteraz nevšímal. Začneš vidieť príležitosť vo veciach ktoré by si včera len obišiel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

SI TAKÝ VEĽKÝ, AKÉ ÚZEMIE KONTROLUJEŠ – OVLÁDAŠ.

Prekroč preto svoju zónu komfortu.

AK CHCEŠ DOSIAHNUŤ JEDINEČNÉ VECI, ROB JEDINEČNÉ VECI.

Život začína na hranici tvojej zóny komfortu. Ak sa začneš zmenami cítiť nekomfortne, viem že táto zmena znamená začiatok v Tvojom živote, nie koniec.

Janka a František ďakujem Vám za šlabikárovú ukážku toho ako sa vystupuje zo zóny komfortu.

Bohuš Žila, www.bohuszila.eu

Bohuš Žila

Bohuš Žila

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Info Podnikateľ v oblasti Inteligentnej Inštalácie, Osvetlenia, Podnikania a Osobného Rastu. Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvojInteligentná Inštalácia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu